ناموجود

عسل توت فرنگی

126,700تومان

ترکیب عسل و میوه های دلچسب تابستانی را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. توت فرنگی به عنوان یکی از این میوه ها انتخاب شده و فرمول مناسب برای ترکیب آن با عسل باکیفیت توسط آزمایشگاه تخصصی و بخش تحقیق و توسعه کوهدشت مشخص شده است.

در انبار موجود نمی باشد

شناسه محصول: 6262305600598 دسته: برچسب:

توضیحات

عسل توت فرنگی کوهدشت

ما در تعاونی تولیدی زنبورداری کوهدشت خراسان در راستای تلاش همیشگی برای جلب رضایت مشتریان، ترکیب عسل و میوه های دلچسب تابستانی را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. توت فرنگی به عنوان یکی از این میوه ها انتخاب شده و فرمول مناسب برای ترکیب آن با عسل باکیفیت توسط آزمایشگاه تخصصی و بخش تحقیق و توسعه کوهدشت مشخص شده است.

خواص توت فرنگی

این میوه که اولین بار در رم باستان کاشته شد، در حال حاضر معروف ترین نوع توت در جهان است. توت فرنگی منبعی فشرده از ویتامین ها، فیبر، و به ویژه سطوح بالای آنتی اکسیدان های پلی فنولی است. این میوه فاقد سدیم، چربی، و کلسترول است. بنابراین، خوراکی مفید و در عین حال با کالری پایین می باشد. توت فرنگی در میان بیست میوه با بیشترین رفیت آنتی اکسیدانی است و منبع خوبی از منگنز و پتاسیم می باشد. به علاوه، مصرف فقط هشت عدد از این میوه می تواند بیش از یک پرتقال کامل، ویتامین C برای بدن فراهم کند. مجموع این اجزا، توت فرنگی را به میوه ای مفید برای قلب، کنترل ترکیب چربی و کلسترول خون، کاهش فشار خون، و حفاظت در مقابل سرطان تبدیل کرده اند.

عسل توت فرنگی کوهدشت

انواع عسل ترکیبی کوهدشت جهت همراه کردن خواص عسل با فواید سایر خوراکی های طبیعی مفید تولید می شوند. عسل توت فرهنگی هم با همین هدف از ترکیب عسل باکیفیت و توت فرنگی تازه که طبق استانداردهای بهداشتی آلودگی زدایی می شود تولید شده است. بنابراین، همراهان عزیز کوهدشت با مصرف این محصول می توانند ضمن لذت از طعم خاص و دلچسب آن از خواص متعدد این عسل ترکیبی که تحت نظارت های کیفی و بهداشتی سخت گیرانه تولید و بسته بندی می شود بهره ببرند.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 2]

توضیحات تکمیلی

وزن 300 g

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “عسل توت فرنگی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما شاید این را هم دوست داشته باشید