موجود

عسل زعفرانی کوهدشت

150,387تومان288,414تومان

عسل زعفرانی کوهدشت مخلوط عسل طبیعی و زعفران سرگل بوده که بعد از گذراندن آنالیزهای متعدد کیفی در واحد تحقیق و توسعه فرموله سازی و تولید شده است. این محصول ارزشمند برای اولین بار در کشور موفق به اخذ پروانه بهداشتی ساخت از معاونت غذا و دارو گردیده است.زعفران به عنوان یک گیاه بومی استان خراسان دارای خواص متعددی برای سلامتی است. برخی از مهمترین خواص زعفران و مزایای زعفران عبارت است از: توانایی بهبود سلامت تنفس، بهینه سازی سیستم گوارش، از بین بردن درد، بهبود الگوهای خواب، کاهش خونریزی، تقویت سلامت قلب، افزایش گردش خون، پیشگیری از دیابت، تقویت استخوان ها و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن.
صاف
شناسه محصول: نامعلوم دسته: برچسب:

توضیحات

عسل زعفرانی

عسل زعفرانی مخلوط عسل طبیعی و زعفران سرگل بوده که بعد از گذراندن آنالیزهای متعدد کیفی در واحد تحقیق و توسعه فرموله سازی و تولید شده است. این محصول ارزشمند برای اولین بار در کشور موفق به اخذ پروانه بهداشتی ساخت از معاونت غذا و دارو گردیده است.زعفران به عنوان یک گیاه بومی استان خراسان دارای خواص متعددی برای سلامتی است. برخی از مهمترین خواص زعفران و مزایای زعفران عبارت است از: توانایی بهبود سلامت تنفس، بهینه سازی سیستم گوارش، از بین بردن درد، بهبود الگوهای خواب، کاهش خونریزی، تقویت سلامت قلب، افزایش گردش خون، پیشگیری از دیابت، تقویت استخوان ها و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن.

عسل طبیعی نیز به عنوان یک محصول سالم و ارزشمند زنبورعسل از دیرباز در ایران تولید میشده است و در طب سنتی و مدرن جایگاه ویژه ای دارد.ترکیب عسل و زعفران علاوه بر این که اثرات دارویی و تغذیه ای فراوانی دارد به عنوان یک میان وعده سالم و خوشمزه قابل توصیه برای استفاده در دمنوش ها، شربت ها و همچنین صبحانه می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 1.3]

توضیحات تکمیلی

وزن 300 g
وزن

270 گرم, 300 گرم, 600 گرم

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “عسل زعفرانی کوهدشت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما شاید این را هم دوست داشته باشید