موجود

عسل زرشک کوهدشت

138,026تومان261,632تومان

زرشک سرشار از ویتامین C، ویتامین های گروه B، و کاروتنوئیدها ازجمله بتاکاروتن و آلکالوئید بربرین است. این میوه به علت دارا بودن ویتامین C فراوان برای پیشگیری از سرماخوردگی مفید بوده و به علاوه فوایدی برای سنگ کلیه، کاهش وزن، خوشبو شدن دهان، و مشکلات صفراوی و گوارشی دارد. زرشک با نام علمی Berberis vulgaris در استان خراسان در سطح زیاد تولید می شود و ترکیب عسل و زرشک توسط کوهدشت طعم خاصی را برای مصرف کنندگان به ارمغان آورده است.

صاف
شناسه محصول: نامعلوم دسته: برچسب:

توضیحات

عسل زرشک

عسل زرشک ترکیب عسل با کیفیت مناسب و زرشک است که در شرایط بهداشتی و بعد از تأیید کیفیت عسل، توسط تعاونی تولیدی زنبورداری کوهدشت خراسان تولید و بسته بندی می شود. جهت ارائه بهترین ترکیب نهایی به مصرف کنندگان عزیز، واحد تحقیق و توسعه و آزمایشگاه عسل کوهدشت فرمولاسیون های مختلف را تهیه و تست می نمایند تا علاوه بر حفظ خواص زرشک، خوشایندترین طعم ممکن را فراهم کنند.

زرشک سرشار از فیبر، ویتامین C، ویتامین های گروه B، و کاروتنوئیدها ازجمله بتاکاروتن و آلکالوئید بربرین است. به علاوه، به علت دارا بودن ویتامین C فراوان برای پیشگیری از سرماخوردگی مفید بوده و فوایدی هم برای سنگ کلیه، کاهش وزن، خوشبو شدن دهان، و مشکلات صفراوی و گوارشی دارد. همچنین، گفته می شود که بربرین موجود در زرشک می تواند با تنظیم پاسخ سلول ها به انسولین، به کنترل دیابت نیز کمک کند. با وجود تمامی خواص ذکر شده برای زرشک، مصرف آن به تنهایی به علت طعم ترش و خاص آن چندان مقدور نیست. درنتیجه، تهیه ترکیباتی خوش طعم از زرشک موجب مصرف مستمر ضمن حفظ فواید آن می شود. ترکیب عسل و زرشک تهیه شده توسط تعاونی تولیدی کوهدشت خراسان با همراه کردن طعم ترش و گس زرشک با شیرینی عسل طعم خاصی را برای مصرف کنندگان گرامی به ارمغان آورده است. زرشک با نام علمی Berberis vulgaris در استان های خراسان رضوی و خراسان جنوبی در سطح وسیع تولید می شود و بنابراین، زرشک مصرفی در این محصول ترکیبی جزو مرغوب ترین انواع در کشور می باشد. لازم به ذکر است که در تهیه عسل های ترکیبی، مانند عسل زرشک، مراحل مربوط به پردازش بهداشتی و آلودگی زدایی از اجزایی که با عسل ترکیب می شوند طبق دستورالعمل های بهداشتی صادره از اداره نظارت بر بهداشت مواد غذایی که زیرمجموعه معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان، و آموزش پزشکی می باشد و همچنین اداره استاندارد انجام می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

توضیحات تکمیلی

وزن 300 g
وزن

300 گرم, 600 گرم

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “عسل زرشک کوهدشت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما شاید این را هم دوست داشته باشید