موجود

ژل رویال خام کوهدشت

468,700تومان915,600تومان

عسل مهمترین محصول زنبور عسل است که توسط زنبورهای کارگر تولید می شود. اما فعالیت زنبورهای کارگر منحصر به تولید عسل نبوده و محصولاتی همچون ژل رویال و موم را نیز تولید می کنند.به ژل رویال (Royal jelly) شاه انگبین، شیر زنبور عسل، شهد شاهانه و غذای ملکه هم می گویند. این ماده بسیار مغذی و نیرو بخش است.

صاف
شناسه محصول: نامعلوم دسته: برچسب:

توضیحات

ژل رویال خام

عسل مهمترین محصول زنبور عسل است که توسط زنبورهای کارگر تولید می شود. اما فعالیت زنبورهای کارگر منحصر به تولید عسل نبوده و محصولاتی همچون ژل رویال خام و موم را نیز تولید می کنند. به ژل رویال (Royal jelly) شاه انگبین، شیر زنبور عسل، شهد شاهانه و غذای ملکه هم می گویند. این ماده بسیار مغذی و نیرو بخش است. در واقع به عنوان غنی ترین ماده مغذی بیولوژیک شناخته شده و از گذشته های دور به عنوان اکسیر جوانی و مایه حیات در طب باستان استفاده می شده و اکنون نیز در کشورهای پیشرفته جهان استفاده طبی از آن بر پایه تحقیقات دانشمندان در دانشگاه ها و موسسه های تحقیقاتی معتبر رایج است.

خواص درمانی ژل رویال

این ماده دارای ویتامین ها A ,B.C,D,E بوده و همچنین در درمان بسیاری از ناتوانی ها و امراض از جمله در کاهش چربی خون، تنظیم هورمون ها، تنظیم فشارخون، کمک به باروری و درمان نازایی و تسریع در بهبودی ناتوانی جنسی،تقویت و افزایش اسپرم ، تقویت تخمدان(تخمک گذاری)، کمک به رشد استخوان، محرک رشد، درمان کم خونی، اشتهاآور، رفع سختی رگ ها، بهبودی روماتیسم مفصلی، درمان افسردگی، افزایش دهنده مقاومت بدن در مقابله با عفونت ها و جلوگیری از پیری زودرس بسیار موثر است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

توضیحات تکمیلی

وزن نامعلوم
وزن

10 گرم, 20 گرم

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ژل رویال خام کوهدشت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما شاید این را هم دوست داشته باشید