موجود

ژله عسل کوهدشت

436,000تومان

ژله عسل در واقع ترکیبی از عسل طبیعی به همراه درصد مشخصی از ژله رویال است که طی بررسی های کارشناسان شرکت کوهدشت این درصد برای تولید و عرضه ژله رویال پیشنهاد شده است. ویژگی این نحوه عرضه ژله رویال این است که این محصول خاصیت عسل و ژله رویال را با هم دارد و علاوه بر این می توان اثرات درمانی ژله رویال را افزایش داد و به مدت زمان بیشتری آن را نگهداری کرد.

صاف
شناسه محصول: نامعلوم دسته: , برچسب: , ,

توضیحات

ژله عسل

عسل مهمترین محصول زنبور عسل است که توسط زنبورهای کارگر تولید می شود، اما فعالیت زنبورهای کارگر منحصر به تولید عسل نیست و محصولاتی همچون ژله رویال را نیز تولید می کنند. ژله رویال (royal jelly)  به عناوین دیگری همچون شاه انگبین، شهد شاهانه و غذای ملکه نیز شهرت.بر خلاف روش تولید عسل، ژله رویال توسط زنبورها و از جمع آوری شهد گل ها تولید نمی شود بلکه ژله رویال ماده ای سفید رنگ می باشد که

ژله رویال کوهدشت

عسل مهمترین محصول زنبور عسل است که توسط زنبورهای کارگر تولید می شود، اما فعالیت زنبورهای کارگر منحصر به تولید عسل نیست و محصولاتی همچون ژله رویال را نیز تولید می کنند. ژله رویال (royal jelly) به عناوین دیگری همچون شاه انگبین، شهد شاهانه، غذای ملکه، و شیر زنبور عسل نیز شهرت دارد و یکی از شناخته شده ترین محصولات زنبور عسل می باشد که فواید بسیاری برای آن شناخته شده. برخلاف روش تولید عسل، ژله رویال توسط زنبورها و از جمع آوری شهد گل ها تولید نمی شود بلکه ژله رویال ماده ای ژلاتینی به رنگ سفید تا زرد می باشد که توسط غدد تحت حلقی و آرواره ای زنبورهای کارگر پرستار ترشح می شود ژل رویال به عنوان “ابرغذا” شناخته می­شود و فقط برای تغذیه زنبور ملکه و لاروهای جوان زنبور عسل طی دو، سه روز ابتدایی زندگی آنها مصرف می­گردد.

ژله عسل کوهدشت

ژله عسل یکی از محصولات نوین و بدیع تعاونی تولیدی زنبورداری کوهدشت خراسان است و گاهی مصرف کنندگان عزیز آن را با عناوین “عسل ژله ای” یا “ژله رویال عسل” نیز می شناسند. این محصول همان طور که از نام آن مشخص است ترکیبی از عسل طبیعی و باکیفیت با درصد مشخصی از ژله رویال طبیعی و تازه است. این درصد ترکیب طی بررسی های متعدد توسط کارشناسان آزمایشگاهی، کنترل کیفی، و واحد تحقیق و توسعه شرکت کوهدشت برای تولید و عرضه ژله رویال ارائه شده است و ترکیب نهایی بعد از تأیید کیفیت عسل و ژله رویال تحت شرایط کاملاً بهداشتی و با دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تهیه می شود.

ویژگی ژله عسل کوهدشت

ویژگی عرضه ژله رویال به این نحو این است که این محصول خاصیت عسل و ژله رویال را به طور توأم داراست. به علاوه، ترکیب طعم شیرین شهد عسل و طعم ژله رویال که معمولاً کمی ترش است بسیار دلچسب می باشد. درواقع، شما عزیزان می توانید با خرید ژله عسل و مصرف روزمره آن از خواص ژله رویال و عسل به طور همزمان و با طعمی دلنشین بهره ببرید. همچنین، در مطالعات علمی مشخص شده است که ترکیب کردن ژله رویال با عسل باعث می شود بتوانیم آن را مدت زمان بیشتری نگهداری کنیم. همانطور که می دانید پس از خرید ژله رویال باید آن را در تاریکی و دمای فریزر یا یخچال نگه دارید، درحالیکه وقتی ژله رویال با عسل ترکیب می شود به علت توقف فعالیت آنزیم های موجود در آن، امکان نگهداری ژله عسل برای مدت طولانی تر و در دمای اتاق با حفظ خواص محصول وجود دارد.

زمان ماندگاری ژله عسل:

ژله عسل به مدت 18 تا 24 ماه خارج از فریزر و در دمای اتاق بدون تغییر در خواص قابل نگهداری می باشد.

ژله عسل و سیستم ایمنی:

همانطور که گفته شد ژله رویال به علت دارا بودن ترکیبات مفید و مغذی متفاوت، فواید بسیاری دارد و ترکیب آن با عسل آن را تبدیل به معجونی بسیار سالم و پرخاصیت می کند. یکی از اثراتی که هم برای ژله رویال و هم عسل در متون ذکر و تأیید شده  تقویت سیستم دفاعی بدن به ویژه پس از بیماری ها و زایمان است که ارزش مصرف این محصول در دوران پاندمی کووید-19 را برجسته تر می کند.

سایر خواص ژله رویال و  ژله عسل:

برخی از سایر فوایدی که برای ژله رویال نشان داده شده اند عبارتند از: تقویت سیستم قلبی و عروقی، افزایش انرژی و رفع خستگی های جسمی و روحی و به دنبال آن کاهش علائم افسردگی، بهبود متابولیسم پروتئین ها، چربی ها و کربوهیدرات ها در بدن، تنظیم هورمون های بدن، مقابله با استرس، افزایش قوای جنسی در زنان و مردان، افزایش تعداد اسپرم ها و تحرک آنها برای درمان مشکلات ناباروری در مردان، بهبود قابل ملاحظه علائم یائسگی در بانوان، مؤثر در درمان سرطان سینه، تأخیر در بروز علائم پیری و کاهش عوارض آلزایمر، بهبود علائم بیماری های ویروسی و باکتریایی، فعالیت بهتر کبد، حل مشکلات معده، رفع کم اشتهایی کودکان، حفظ شادابی و سلامت پوست و مو و درنتیجه مؤثر در حل مشکلات مختلف پوست و مو، کاهش نشانه ها و درد ایجاد شده توسط رماتیسم و التهاب مفاصل، کاهش احتمال رخداد پوکی استخوان، و مؤثر در بهبود وضعیت بیماران مبتلا به هپاتیت وMS .

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]

توضیحات تکمیلی

وزن نامعلوم
وزن

50 گرم, 200 گرم

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ژله عسل کوهدشت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما شاید این را هم دوست داشته باشید