موجود

عسل سیاه دانه کوهدشت

144,207تومان267,813تومان

سیاهدانه با طبع گرم و خواص فراوان ترکیبی دوست داشتنی و مفید را با عسل تشکیل می دهد. به این ترکیب سیاهدانه و عسل در طب سنتی دوسین گفته می شود و دارای فواید متعدد است از جمله برای تقویت استخوان ها، مشکلات مفصلی، و رفع تأخیر قاعدگی در خانم ها استفاده شده و خاصیت ضدنفخ و دل درد هم برای آن ذکر شده است. این محصول با طعم دلچسب خود به شما کمک می کند که میزان سیاهدانه بیشتری مصرف کنید و از فواید آن بهره کافی ببرید.

صاف
شناسه محصول: نامعلوم دسته: برچسب:

توضیحات

عسل سیاه دانه

عسل سیاه دانه که برای اولین بار توسط شرکت تعاونی تولیدی زنبورداری کوهدشت خراسان به طور تجاری و با بسته بندی بهداشتی در اوزان مختلف در دسترس مصرف کنندگان عزیز قرار گرفته است، ترکیب عسل باکیفیت و سیاهدانه می باشد.

سیاهدانه با طبع گرم و خواص فراوان ترکیبی بسیار مفید را با عسل تشکیل می دهد.  برخی از خواص سیاهدانه که در مطالعات علمی بررسی شده اند عبارتند از: فعالیت ضدباکتریایی مشابه آنتی بیوتیک ها، فعالیت ضدقارچی، نقش علیه انگل کرمی شیستوزوما، ظرفیت آنتی اکسیدانی وسیع، نقش در کنترل دیابت، فعالیت ضدالتهابی و ضددردی، تنظیم سیستم ایمنی، تقویت قلب و عروق، کاهش سمیت کلیوی، و بهبود علائم آسم.

بنابراین، مصرف آن برای تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از بیماری های باکتریایی و ویروسی توصیه می شود و در دوران پاندمی کووید-19 می تواند بسیار مفید باشد. بررسی هایی که بر میزان سمیت و دوز توکسیک روغن سیاهدانه انجام شده نشان داده اند که این محصول برای مصرف در دوزهای معمول امن است و مشکلات سمی برای کبد و کلیه ایجاد نمی کند. به ترکیب سیاهدانه و عسل در طب سنتی “معجون دوسین” گفته می شود و دارای فواید متعدد است. از جمله برای تقویت استخوان ها، مشکلات مفصلی، رفع تأخیر قاعدگی در خانم ها، تقویت سیستم ایمنی بدن، و بهبود بیماری های باکتریایی و ویروسی استفاده شده و خاصیت ضدنفخ و دل درد هم برای آن ذکر شده است.

سیاهدانه اگر برای مصرف پودر بشود ممکن است در زمان کوتاهی اکسید شود و مصرف آن به تنهایی هم شاید برای ذائقه همه مناسب نباشد. به این ترتیب، ترکیب شدن آن با عسل باعث می شود که دیرتر اکسید شود و ماندگاری طولانی تری ضمن حفظ خواص و فواید داشته باشد. این محصول با طعم دلچسب خود به شما کمک می کند که میزان سیاهدانه بیشتری مصرف کنید و از فواید آن بهره کافی ببرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]

توضیحات تکمیلی

وزن 300 g
وزن

300 گرم, 600 گرم

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “عسل سیاه دانه کوهدشت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما شاید این را هم دوست داشته باشید